Fira

Helgen blev som jag förutspådde. Riktigt bra!

Fredagen blev lugn. Mys och sånt. Lördag morgon befann jag mig på mälardalens högskola för att skriva högskoleprovet. Efterföljande timmar efter högskoleprovets slut firade vi att vi genomlidit provet och ett födelsedagsbarn. Det måste ha varit en av de galnaste förfesterna jag har varit på! Vi fortsatte ner till lokomotivet och dansade till September. Hade en riktigt rolig kväll tillsammans med trevligt folk. Helgen avslutades med match innan jag somnade gott i min säng under söndagen.

Väntar fortfarande på bilder från Maria, därför förblir det tomt här.


Kommentarer
Postat av: maria

bilderna kommer snart, tänkte lägga in dem ikväll efter träningen eller imorrn! :)

2011-04-07 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0